Tuesday, February 24, 2015

o usa


o usa

am deschis azi o usa
e o usa ce nu stiam ca exista
e o usa mai speciala
duce spre multe locuri
si taramuri
inca nedescoperite
bun
si acum ce fac?
intru pe ea
sau doar stau in prag si o admir
chestia e ca nu stiu
nu stiu ce ma asteapta dincolo
hmm
ce spuneti?
sa ma risc?


tricordere verzi

ma extind cu puterea luminii
ea ma invata ca nu am limite
ea imi spune totul
totul e insa
sa o intretin
daca ezit
se stinge


papusoi

prin papusoi e fain
e verde mult
e mishto


dincolo

dincolo de mine
esti tu
dincolo de tine
sunt eu
suntem pe acelasi zmeu
unde zburam
nu stiu


bulgareala

cand imi ascult chemarea launtrica
nu mai e timp
oare de ce?
ce ma face sa am timp?
am nevoie de el?
ce-o fi timpul asta
o fi o enigma
oare ar trebui sa o elucidez
sau sa nu-mi pierd timpul
cu astfel de nonsensuri
pentru ca sensul il stiu
e unul singur
unul singur


carari

toate cararile duc intr-un punct
si din acel punct
intr-o infinitate de puncte
pe o infinitate de carari
mi se pare
cat se poate
de normal


cosmaruri

cosmarurile sunt cosuri de gunoi
oare de ce scriu?
nu am altceva mai bun de facut?
traiesc
sau scriu despre a trai?
dilema
pot trai cand scriu?
ce inseamna a trai?
unde duc cuvintele?
au ele intelesuri?
sau isi inventeaza intelesuri
in timp ce se scriu pe ele?
oare exista ceva scris?
am o dilema majora
incerc sa ma scriu
dar nu pot lol
cine crede ca se poate scrie
e nebun de legat
cuvintele sunt doar fire de praf
care temporar
s-au asezat intr-un sablon
cat timp credeti ca isi vor mentine
acea forma?
si atunci intreb din nou
cine si ce suntem noi?
si raspunsul e
ceea ce simti acum

No comments:

Post a Comment